icon
ایده پردازی یک استارتاپ، ترند وان چه وجه اشتراکی با دیگران دارد؟

ایده پردازی یک استارتاپ، ترند وان چه وجه اشتراکی با دیگران دارد؟

نوشته شده در : 1 سال،1 ماه پیش / آخرین ویرایش : 1 سال،1 ماه پیش
برچسب: نرم افزار پایش قیمت و قیمت گذاری پویا ترند یک ,

تیم ترندوان انبوه ایده ها را با یک سوال همیشگی الویت بندی میکند، چه ایده ای فروش را برای فروشندگان ساده تر و بیش تر می کند؟

تست رایگان نرم افزار

من به عنوان موسس ترند یک این شانس را داشته ام تا در بازاهای مختلف حضور داشته باشم، ایده بازاریابی ، فروش و نظارت بر قیمت از فضای اینترنت در ترندیک نیز برآیند همه تجربیات من است. در حال حاضر ترند وان یک استارت آپ آنلاین جدید است ، ایده ها را تجربه می کند و تا اینجا نیز همه چیز عالی پیش رفته است و ما با در درخواست های تست رایگان نرم افزار نظارت و پایش قیمت رقبا غرق شده ایم.

ایده ترند وان از کجاست؟

تیم ما انبوه ایده‌ها را با یک سوال همیشگی الویت بندی میکند، چه ایده‌ای فروش را برای فروشندگان ساده تر و بیش تر می کند؟ در زمانیکه من فروشندگی کالاها را انجام می دادم ، وقتی قرارداد همکاری در فروش دیجی کالا را دیدم ، بسیار متعحب شدم، قراردادی یک طرفه و ترسناک با نگاهی از بالا به پایین به کسی که قرار است با نام همکار دیجی کالا فعالیت کند. و این سوال برای من مطرح شده واقعا نیازی به کار کردن با دیجی کالا هست؟ آن زمان دیوار و شیپور به تازگی ولی بسیار جذاب ظاهر شده بودند پس فعالیت های فروش را بر روی سایت‌های آگهی متمرکز کردم و نتیجه بسیار بهتر بود؟ دیوار نیز به مرور دارای قوانی سختگیرانه‌تر شد ، همچنین سایر رقبا از ایده‌های ما برای فروش در دیوار استفاده کردند و هزینه را برای در رقابت ماندن بالا بردند.

چالش های کار با یک سایت قیمت گذاری؟

خوب یادم هست وقتی برای اولین بار کسی از سایت ترب با من تماس گرفت ، واقعا بخاطر اسم غیر مرتبطی که داشت ، آنرا جدی نگرفتم. من فکر میکنم جهش ترب در زمان کرنا اتفاق افتاد و بازارش رونق گرفت، ترب دست فروشندگان را در رقابت باز می‌گذارد ، شما می توانید برای محصولات یک استراتژی ایجاد کنید و با سایرین ، محصول به محصول رقابت نمایید. شروع کار با ترب بسیار عالی بود، فروش بالا یکی از مزایای کار با ترب بود اما ترب پس از مدتی قوانین پلیسی برای فروشندگان تعیین کرد، فروشندگان را با امتیازی که خودش تشخیص میداد سطح بندی میکرد و از همه بدتر که آنرا به مشتریان همان فروشندگان نمایش می داد ، ترب مسیر دیگری را سرسختانه پیش گرفت و از یک سایت قیمت گذاری کالا و همکاری در فروش به پلیسی برای فروشندگان تبدیل شد ، تصور کنید حتی دیجی کالا نیز از این نگاه پلیسی خوشش نیامد و از ترب خارج شد. واقعیت این است که ترب درآمد خود را از فروشگاه‌ها بدست می آورد و خدمات را به مشتریان همان فروشگاه‌ها ارائه می‌کند، ترب حتی فروشندگان را با قوانین خود تنبیه و محدود می‌کند، او خود را در جایگاه قاضی بین خریدار و فروشنده قرار می دهد ، پول را از فروشنده میگیرد و به شکایت‌های خریداران که درآمدی از آنها ندارد پاسخ میدهد ، برای  مشتریان خود یعنی فروشگاه‌ها  براساس معیار خود رتبه بندی کرده و برای آنها معیار صداقت تعیین و تعریف می کند.  این کار ترب عجیبترین استراتژی بازاریابی است که تا بحال دیده‌ام. بنظر من چالش‌های یک فروشگاه در بازار تورمی این روزها و وفور اجناس فیک و بی کیفیت و نبود برندهای قوی آنقدر هست که فروشگاهی مانند دیجی کالا عطای فروش در ترب را به لقایش ببخشد و قید همکاری با آنها را بزند.

چشم انداز ترند وان از بازار:

ترند وان نگاهی جدید به چالش‌ها و مشکلات فعلی فروشگاه‌ها دارد. از نظر این تیم، چالش‌های بازار آنقدر زیاد هستند که باید به فروشگاه ها و فروشندگان کمک کرد. این نگاه باعث می‌شود ترند وان به عنوان یک گزینه جذاب و جدی برای همکاری با فروشندگان در نظر گرفته شوند.

ایده‌های ترندیک از تجربیات من از فعالیت در حوزه فروش آنلاین و کار با ابزارهای فروش مثل دیوار ، دیجی کالا ، ترب ، ایمالز شکل میگیرد ، تیم ترند وان با ماه‌ها کار مطالعاتی یک ساختار منسجم را شکل داده اند،  برای ما الویت فروشندگان هستند ما امکاناتی را فراهم خواهیم آورد تا آنها فروش بیشتر را در سریعترین زمان ممکن تجربه کنند. با واقعیت های قیمتی محصولات در بازار آشنا شوند و حجم عظیمی از آنالیز دیتاها را با تغییر چند عدد مشاهده نمایند.

ترند وان از قلب بازار متولد شده ، میداند چالش های فروش در فروشگاه ها چیست. در مقاله های بعدی شما را با جزئیات این ایده‌ها بیشتر آشنا خواهم کرد.

خلاصه مقاله در یوتیوب
خلاصه مقاله در آپارات