تحقیقات نشون داده که قیمت میتونه نقش واسطه رو بین کیفیت رابطه و خرید مجدد داشته باشند. یعنی اینکه اگر مشتریها به شما اعتماد و رضایت داشته باشند ...
سلام به همهی دوستان عزیز! امروز میخوام در مورد موضوعی صحبت کنم که برای فروشگاه های آنلاین ، خیلی مهمه: اونهم ارتباط بین قیمت و رضایت و اعتماد مشتریه.
چطور میتونید مشتریهاتون رو طوری جذب کنید که بارها و بارها از شما خرید کنن؟
یه مطالعه تحقیقاتی با عنوان قیمت چطور به اعتماد و رضایت ربط داره؟ نشون میده که کیفیت رابطه با مشتری، نقش کلیدی در این موضوع داره.
یعنی اینکه مشتریها چقدر به شما اعتماد دارن، چقدر به شما متعهد هستن و چقدر از خرید از شما راضی هستن.
حالا بیایید ببینیم در نتایج این تحقیق هر کدوم از این موارد چه تأثیری روی قیمت و خرید مجدد دارن:
این تحقیقات نشون داده که قیمت میتونه نقش واسطه رو بین کیفیت رابطه و خرید مجدد داشته باشه.
یعنی چی؟
یعنی اینکه اگر مشتریها به شما اعتماد و رضایت داشته باشن، قیمت بالا ، هم کمتر اذیتشون میکنه و احتمال اینکه دوباره از شما خرید کنن بیشتر میشه. پس این مطالعه نشون میده که برای خرده فروشان آنلاین ، ایجاد روابط قوی با مشتریان خیلی مهمه.
و قیمت رو یه عامل مهم برای مشتریان آنلاین میدونه، اما اعتماد و رضایت میتونن اثر قیمت رو کم هم کنن.
اگه مواردی که گفتم رو بعنوان مسئله ببینید ، راهکارهایی که برای حلش وجود داره خیلی خیلی گسترده هست،
ما در ترند وان ، یک سیستم پایش قیمت محصولات رقبارو راه اندازی کردیم
که علاوه بر اینکه مشکلات قیمت گذاری را بطور کامل براتون حل میکنه ، منجر به افزایش رضایت مشتری و فروشتون هم میشه ، این سیستم ، طوری طراحی شده تا همیشه شما در سود باشید
و خطاهای قیمت گذاری رو با پایش لحظه ای که، بر قیمت ها داره به صفر میرسونه.
سایت ترندوان میتونه با پایش یک به یک قیمت محصولات رقبای شما ، فرصتی رو به شما بده تا قیمت هاتون بصورت رقابتی تنظیم کنید و فروش بالایی رو بدست بیارید
ترندوان با ایجاد استراتژی های قیمتی برای هر محصول کمک میکنه تا شما همیشه در صدر رقابتِ قیمتی بمونید .
همین حالا با من تماس بگیرید و به جمع ترندوانی ها بپیوندید!
مشاهده این مقاله در یوتیوب