icon
جاسوسی از رقبای آنلاین ، روش هایی ساده که نمی دانید

جاسوسی از رقبای آنلاین ، روش هایی ساده که نمی دانید

نوشته شده در : 1 سال،1 ماه پیش / آخرین ویرایش : 1 سال،1 ماه پیش
برچسب: نرم افزار پایش قیمت و قیمت گذاری پویا ترند یک ,

راهکارهایی که حتی بدون استفاده از نرم افزار پایش قیمت رقبا ترند یک میتوانید ، از تصمیات آنها مطلع شوید. 

تست رایگان نرم افزار

کل تجارت ما در ترند وان ،  حول فروش هوش رقابتی متمرکز است، اما به این معنا نیست که نمی توانیم هر چند وقت یکبار یک یا دو چیز را رایگان به شما آموزش دهیم.

چگونه از رقبای خود به صورت رایگان جاسوسی کنید

در زیر چند نکته مفید برای اینکه چگونه می توانید از رقبای خود جاسوسی کنید، وجود دارد تا بدانید که آنها در حال انجام چه کاری اند.  همه افراد که درگیر خرید و فروش هستند،  حداقل یک یا دو رقیب دارند که به نظر می رسد همیشه اعصابشان را به هم می زند.  برای کنترل و نظارت آنها چند روش به شما پیشنهاد می دهم.

با استفاده از  Google Alerts جاسوسی کنید

برای این سرویس ساده که رایگان است ثبت نام کنید. یک هشدار با استفاده از نام رقیب خود تنظیم کنید و این باعث می‌شود  تا ببینید آیا اخیرا چیزی در مورد آنها نوشته شده است یا خیر. همچنین تضمین می کند که چیزی را از دست ندهید.
 
چگونه از رقبای خود در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک رایگان جاسوسی کنید؟

می دانیم، همه در حال حاضر در شبکه های اجتماعی هستند، این کار ساده تر از آنچیزی ایست که فکر میکند ، فقط تعامل با پیج رقیب به این معنی است که می توانید چیزهای زیادی در مورد رقبای خود بیاموزید.  حساب های آنها را دنبال کنید و پست های آنها را "لایک" کنید تا به روز رسانی‌های آنها در فید شما نیز نمایش داده شود. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آنها چه چیزی را تبلیغ می کنند، در چه رویدادهایی شرکت می کنند.همچنین می‌توانید ببنید که نحوه تعامل آن‌ها با مشتریان چگونه است.

چگونه از ایمیل برای جاسوسی از رقبای خوداستفاده کنید!

به سایت آنها بروید و ایمیل خود را به لیست آنها اضافه کنید (فقط به یاد داشته باشید که از آدرس ایمیل شرکت خود استفاده نکنید!!). خبرنامه و هر ایمیل تبلیغاتی که ممکن است ارسال کنند را دریافت خواهید کرد.  این یک راه عالی است تا دریابید آنها از چه تاکتیک‌های بازاریابی استفاده می‌کنند و نحوه تعامل آنها با مشتریانشان است.
حتی از این روش از طریق سرویس پیامکی نیز می توانید استفاده کنید، با یکی از شماره های خود در سایت رقبا ثبت نام کنید تا از تخفیف ها و یا کمپین های تبلیغاتی که از طریق پیامک بصورت انبوه برای کاربران ارسال می کنند مطلع شوید.

با این تکنیک‌های رایگان، شما قادر به نظارت دقیق‌تر و کارآمدتر بر رقبا خواهید بود، که این نیز می‌تواند به بهبود استراتژی‌ها و افزایش توان رقابتی شما در بازار کمک کند. توجه داشته باشید که استفاده از این اطلاعات باید با احترام به قوانین حاکم و اخلاق کسب و کار انجام شود.

 

مشاهده ویدئوی مقاله در یوتیوب

مشاهده مقاله در آپارات