قرار نیست خودتان ابزاری را برای نظارت ایجاد نماید ، نرم افزار نظارت و پایش قیمت رقبا ترند یک ، برای کمک به شما طراحی شده است.
نظارت بر برند، رقبا، و رسانههای اجتماعی، و کسب نتایج معنادار از تحلیل دیتاهای آنها ایدهای است که از زمان پیدایش اینترنت وجود داشته است ولی امروزه دیگر همگان در تلاشند تا از اتفاقات یکدیگر باخبر شوند. برای بقا در رقابت و حفظ و افزایش سهم بازار خود باید با این پدیده های نوین بازار، هوشمندانه روبرو شد و از قابلیت های زیادی که در اختیارتان می گذارد به نفع خود استفاده نمایید. خبر خوب این است که قرار نیست خودتان ابزاری را برای نظارت ایجاد نماید ، نرم افزار نظارت و پایش قیمت رقبا ترند یک، برای کمک به شما طراحی شده است.
بسته به نوع کسبوکار یا اهداف شما، انواع خاصی از نظارت میتوانند برای شما مفید باشد:
پیگیری اقدامات قیملی رقبا از طریق نظارت بر قیمت و محصول... آیا آنها قیمتها را تغییر میدهند؟ آیا محصولات خاصی را حذف میکنند؟ چرا؟ و چه محصولاتی را به ویترین خود اضافه کرده اند ؟ در سبد محصولات شما چند درصد از محصولات پر فروش وجود دارد؟
نظارت بر درک عمومی از برند شما. آیا در جامعه اینترنتی موفق است؟ آیا جایگاه خود را نسبت به سایر رقبا می دانید؟ چند فروشگاه برند محصولات شما را می فروشند؟ آیا قیمت محصولات شما براساس استراتژهای قیمتی شما برای همه فروشندگان بدرستی پیش می رود؟ رقبا با محصولات مشابه چگونه قیمت ها را تعیین می کنند؟ جایگاه یک به یک محصولات شما نسبت به رقبا چگونه است؟
پس از آن، از کجا شروع کنیم؟ خب، ابتدا به دقت فکر کنید که دقیقاً کسبوکار شما از نظارت چه میزان سود میبرد.
یک مثال:
- آیا یک رستوران محبوب هستید؟ در این صورت، ممکن است تمرکز بر روی نظارت بر رسانههای اجتماعی مفید باشد.
- آیا در یک صنعت رقابتی مانند لوازم آرایشی فعالیت میکنید؟ اگر نگران قیمت رقبا هستید، نظارت بر قیمت رقبا میتواند برای شما توجیه داشته باشد.
در دنیای امروز، هنگامی که مردم میخواهند چیزی بخرند، معمولاً به اینترنت میروند. حتی اگر قصد خرید آنلاین نداشته باشند، قیمتها، محصولات، و شرکتهای فروشنده را تحقیق میکنند. اگر اطلاعات منفیای در مورد برند شما وجود داشته باشد که از آن خبر ندارید، در واقع بازنده شده اید.
رقبای شما نیز می توانند هر روز با نظارت بر قیمتها، بازار را تجزیه و تحلیل کنند و همیشه میتوانند بهترین قیمتها را به مشتریان ارائه دهند. هنگامی که مشتریان این وضعیت را درک میکنند، در آینده احتمالاً از آنها خرید خواهند کرد. هدف شما باید این باشد که شرکتی باشید که همیشه بهترین گزینه را به مشتریانش ارائه می دهد.
در شرایط تورمی همیشه خطر ارزان فروشی و ضرر شما را تهدید میکند ، سیستم های سنتی همیشه با این مشکل مواجه هستند، زمانیکه قابلیت پایش لحظه ای قیمت و قیمت گذاری پویا وجود دارد این نگرانی به صفر می رسد.
اگر از ابزارهای پایش ترند وان استفاده کنید در واقعیت، دارای یک سیستم نظارتی قوی خواهید بود، براحتی اهداف خود را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که چه اقداماتی به شما در دستیابی به آن اهداف کمک میکند. نظارت یک حوزه بزرگ تجاری است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ابزارهای مناسب برای انجام هر کاری که نیاز دارید، در دسترس شماست.