icon
چطور Walmart ازنظارت و پایش قیمت برای  افزایش فروش استفاده کرد؟

چطور Walmart ازنظارت و پایش قیمت برای افزایش فروش استفاده کرد؟

نوشته شده در : 1 سال،1 ماه پیش / آخرین ویرایش : 1 سال،1 ماه پیش
برچسب: نرم افزار پایش قیمت و قیمت گذاری پویا ترند یک ,

چطور ممکن است مشتریان همیشه به کمپین گارانتی قیمت والمارت اعتماد دارند و همیشه بهترین قیمت‌ها را در والمارت می‌یایند؟ 

تست رایگان نرم افزار

زمانیکه والمارت با کاهش فروش مواجه شد یک کمپین جدید را آغاز کرد، تا اعتماد مردم را بازیابی کند و اثبات کند که واقعاً بهترین قیمت‌ها را برای هر محصولی که می فروشد ارائه می‌کند ، همانطور که شعار آن‌ها می‌گوید: "قیمت‌های پایین، هر روز، بر روی هر چیز."

والمارت وقتی چنین شعاری را برای خود انتخاب می‌کند نیاز به نظارت بر رقبا را به گونه‌ای درک کرده است و با تبلیغ بعنوان شعار خود از آن به نفع فروش خود بهره برداری می کند. چطور ممکن است بدون نظارت بر قیمت‌های رقبا بهترین قیمت‌ها را ارائه دهند، که نشان‌دهنده این است که نظارت بر رقبا چقدر اجتماعی پذیرفته شده است. در حالی که عمده تجارت آن‌ها روی فروش آفلاین انجام می‌شود.

Walmart  و گارانتی تطبیق قیمت

آنها علاوه بر تاکید بر شعار "کمترین قیمت‌ها" در این کمپین، بر گارانتی "تطبیق تبلیغاتی" خود تاکید می‌کنند که به معنای آن است که اگر مشتریان هر قیمتی از رقبا را پیدا کنند که کمتر از قیمت آن‌ها باشد، به همان قیمت آنرا به مشتریان می‌فروشند.
توانایی ارائه گارانتی "تطبیق قیمت" چیزی است که والمارت آنرا ارائه می دهد. با آگاهی همیشگی از قیمت‌های رقبا، می‌توان روش گارانتی "تطبیق قیمت"  را ارائه داد. البته، اگر قبلاً قیمت‌های  محصولات را زیر قیمت رقبا تنظیم شده باشد.

والمارت واقعاً به کارمندان توصیه می‌کند که با قیمت‌هایی که رقبا تبلیغ می‌کنند، آشنا شوند تا بدانند چقدر قیمت برخی محصولات در دیگر جاها فروخته می‌شود. خب، این یک روش نظارت بر رقبا است.

به نظر می‌رسد مشتریان همیشه به این کمپین اعتماد دارند و همیشه بهترین قیمت‌ها را در والمارت خواهند می‌یابند و به دلیل اندازه عظیم سفارشاتی که والمارت دارد ، تخفیف‌هایی را کسب می‌کند که هیچ کس رقیب دیگری نمی‌تواند آنرا داشته باشد.

در زمینه تجارت الکترونیک، والمارت از یک نرم افزار مانند نرم افزار پایش قیمت ترند یک  برای نظارت بر قیمت‌ها استفاده می کند، این به آن‌ها قابلیلت هوشمندی در قیمت گذاری را فراهم می‌کند. آنها هیچ وقت از تغییرات قیمت محصولات مانند زمانی که قیمت‌ها تغییر می‌کند غافلگیر نمی‌شوند سیستم های آنها لحظه به لحظه قیمت ها را در بازار رصد میکند و آنها را از میزان تغییرات و همچنین شناسایی هر گونه روندهای جدید آگاه می‌سازد.

به نظر می‌رسد که والمارت درجایگاهی قرار دارد که نیاز به نظارت بر رقبا را درک کرده‌اند و  با استفاده از روش های نظارت و پایش قیمت رقبا توانستند بهترین قیمت‌ها را برای تقریباً هر محصولی که می فروشند ارائه کنند. سیستم های پایش قیمت در کنار سیستم های قیمت گذاری پویا می‌توانند برای فروشگاه های آنلاین و آفلاین مزیت قیمتی نسبت به سایر رقبا ایجاد نماید و ترافیک مشتری افزایش داده و منجر به افزایش فروش شود.

خلاصه مقاله در یوتیوب
 
خلاصه مقاله در آپارات