تبلیغات یه کارواقعا تخصصیه ، شما باید وقتی هزینه میکنید ، بتونید بعداز تبلیغ ، بازخورد اون رو محاسبه کنید
سلام به همه خوانندگان عزیز ! یه مقاله ای جالبی میخوندم درباره مدت زمان قابل قبول تبلیغ در شبکه های اجتماعی
موضوعی که میتونه جلوی کلی از هدر رفتن پول و وقتتون رو بگیره، مخصوصا اگه قصد دارید برای معرفی کار و محصولتون توی شبکه های اجتماعی تبلیغات کنید.
حجم زیاد تبلیغات توی شبکه های اجتماعی اثرگذاری این تبلیغات رو به شدت کم میکنه. تو این پادکست میخوام بهتون بگم که چرا تبلیغات کوتاه در حدود 5 تا 6 ثانیه ای میتونه خیلی موثرتر از تبلیغات بلند باشه.
کار تحقیقاتی این مقاله توسط تیم داده های بزرگ دانشگاه کیونگ هی کره جنوبی انجام شده و نشون میده اگر قرار باشه بابت دیدن تبلیغات یه پول ناچیزی به کاربر داده مردم حاضرن پول کمتری دریافت کنن یا اصلا دریافت نکنن تا اینکه بشینن تبلیغی رو ببینن
چرا؟ چون مردم حوصله ی دیدن تبلیغات بلند رو دیگه ندارن و خیلی زود ازش رد میشن. اونها مدت زمان طلایی رو برای نمایش تبلیغ 4.9 ثانیه محاسبه کردن،
اگر توی یوتیوب هم چرخیده باشین ، میبینین که یوتیوب هم این مشکل رو درک کرده و یه راه حل جالبی برای این مشکل ارائه داده: تبلیغات Bumper!
تبلیغات یه کارواقعا تخصصیه ، شما باید وقتی هزینه میکنید ، بتونید بعداز تبلیغ ، بازخورد اون رو محاسبه کنید، و در آخر اینکه همیشه سعی کنید چارچوب تبلیغتون رو در همون حد زمان طلایی 5 تا 6 ثانیه نگه دارید تا تبلیغتون بیشترین تاثیر رو روی مخاطب داشته باشه.
راستی بد نیست اگر افراد واقعا متخصص رو توی تبلیغات میشناسید ، توی کامنت ها بنویسید.
ما در ترند وان ، یک سیستم پایش قیمت محصولات رقبارو راه اندازی کردیم که علاوه بر اینکه مشکلات قیمت گذاری را بطور کامل براتون حل میکنه ، منجر به افزایش رضایت مشتری و فروشتون هم میشه ، این سیستم ، طوری طراحی شده تا همیشه شما در سود باشید و خطاهای قیمت گذاری رو با پایش لحظه ای که، بر قیمت ها داره به صفر میرسونه. سایت ترندوان میتونه با پایش یک به یک قیمت محصولات رقبای شما ، فرصتی رو به شما بده تا قیمت هاتون بصورت رقابتی تنظیم کنید و فروش بالایی رو بدست بیارید ترندوان با ایجاد استراتژی های قیمتی برای هر محصول کمک میکنه تا شما همیشه در صدر رقابتِ قیمتی بمونید .
همین حالا با من تماس بگیرید و به جمع ترندوانی ها بپیوندید!